пʼятницю, 2 червня 2017 р.

               
Педагогічний ринг  "Педагогічна творчість. У чому її суть?"
31 травня відбулося засідання педагогічної ради  .Розглянуто питання:
1.Педагогічна тврчість.У чому її суть?
2.Формування духовної культури школярів на основі національних традицій.(Мартіян С.М.)
3.Про підсумки методичної роботи за 2016-2017 н.р. (Прохорчук О.В.)
4.Про визначення претендента на нагородження премією Софії Русової.
Перше питання розглянуто у формі педагогічного рингу. І раунд  Творчий портрет вчителя. Директор шоли описала портрет вчителя. Присутні повинні були відгадати про кого йшлася мова. Звичайно ж це  була вчитель хімії і біології "старший вчитель" спеціаліст вищої категорії Скороход Р.М.
ІІ раунд-Творчий процес педагога.Раунд проводився за допомогою методу "синтез думок" в ході якого проводиться гра "Кути".Члени педради поділилися на 4 групиякі розташовані  по 4 кутах.Кожна група отримала олівець і аркуш паперу.Перед групами ставиться запитання:
1група Що заважає вчителю творити?
2 група Що спонукає вчителя творити?
3 група Приклади творчості на уроках.
4 група.Моя основна проблема, пов'язана з творчістю в роботі, це...
Учителі роблять записи і передають свій варіант відповідей іншим групам, ті- доповнюють і також передають наступним. Листи переходять всі кути.

Обговорення  думок по колу, учасники відпрацьовують єдину думку, що і оголошується на педраді.

ІІІ раунд-"Майстерність вихователя не є якимось особливим мистецтвом , що вимагає таланту, це спеціальність, якій потрібно навчитися".Раунд проводився за допомогою методу " Метаплан". Перед учасниками  ставляться проблемні питання у вигляді-СКС- створення конкретної ситуації.
Використовуючи набутий досвід і вміння , учителі в ході творчого розмірковування розв'язують проблемні ситуації, встановлюють причинно-наслідкові зв'язки, пропонують свої поради.
Висновок: творчість-неодмінна умова педагогічного процесу, обєктивна професійна необхідність у діяльності вчителя.




Немає коментарів:

Дописати коментар